Vi oppdaget at du er på en mobil enhet.
Vår garasjebygger gir best opplevelse på desktop eller nettbrett.

Ta meg til grasasjebygger
Få tilbud på garasje

Prosedyre ved reklamasjon

Vi vil behandle reklamasjonen din innen 5 virkedager og komme tilbake til deg med utfallet. I de tilfeller vi trenger en befaring for å avklare om mangelen er gyldig eller ikke, tar vi kontakt for å avtale en tid som passer. Når du skal vurdere om det foreligger en mangel eller et avvik, er det viktig at du forholder deg til avtalen, det vil si beskrivelsen i ordren, samt våre generelle salgs- og leveringsbetingelser. Det er også viktig at du kjenner til retningslinjene for reklamasjon.

Foreligger det en mangel/reklamasjon?

  1. Kan mangelen være et resultat av manglende vedlikehold? – Eiers ansvar og dermed ikke en reklamasjon.
  2. Kan mangelen være et resultat av brukerfeil? – Eiers ansvar og dermed ikke en reklamasjon.
  3. Kan mangelen være et resultat av opprinnelig feil ved produkt/løsning som eier ikke har hatt mulighet til å påvirke? Da kan det være en reklamasjon, fyll ut og send inn skjemaet snarest til Igland Garasjen for vurdering.