Prosedyre ved reklamasjon
Vi vil behandle reklamasjonen din innen 5 virkedager og komme tilbake til deg med utfallet. I de tilfeller vi trenger en befaring for å avklare om mangelen er gyldig eller ikke, tar vi kontakt for å avtale en tid som passer. Når du skal vurdere om det foreligger en mangel eller et avvik, er det viktig at du forholder deg til avtalen, det vil si beskrivelsen i ordren, samt våre generelle salgs- og leveringsbetingelser. Det er også viktig at du kjenner til retningslinjene for reklamasjon.
Foreligger det en mangel/reklamasjon?
- Kan mangelen være et resultat av manglende vedlikehold? – Eiers ansvar og dermed ikke en reklamasjon.
- Kan mangelen være et resultat av brukerfeil? – Eiers ansvar og dermed ikke en reklamasjon.
- Kan mangelen være et resultat av opprinnelig feil ved produkt/løsning som eier ikke har hatt mulighet til å påvirke? Da kan det være en reklamasjon, fyll ut og send inn skjemaet snarest til Igland Garasjen for vurdering.